پروژه اصلاح رفتار و ابزار و فرهنگ سازی به صورت بروشور و تیزر در صداوسیما و نصب در تابلو اعلانات ادارات و بانکها و اماکن عمومی
در این طرح سرمایه گذار با حمایت کارفرما به صورت مستقیم وارد فرهنگ سازی در زمینه کاهش مصرف آب شده و به صورت خرد در ادارات دولتی و بانک ها با نصب بروشور آموزش استفاده از تجهیزات کاهنده به بررسی فواید آن پرداخته و با توجه ارائه شماره تماس شرکت آب و فاضلاب ، مصرف کننده مشتاق از مجرای کارفرما اقدام به تهیه این لوازم کرده که می توان از این طریق به صورت آماری نیز توجیه اقتصادی تبلیغات و فرهنگ سازی را بررسی نمود. در سطح کلان نیز سرمایه گذار با استفاده از تیزر تلویزیونی در صداوسیما و نصب بروشور و ... در اماکن عمومی همانند سطح خرد که پیش از این توضیح داده شد به دنبال اهداف خود در سطح کلان تری می باشد .
اجزای اصلی طرح:
- تهیه آمار تاثیرگذاری استفاده از تبلیغات آموزشی
- مراجعه حضوری به ادارات دولتی و تشریح طرح برای مدیران ارشد
- عدم دخالت مستقیم سرمایه گذار در امر فروش و امکان ارائه یارانه برای موارد خاص بر اساس اولیت های کارفرما
- آنالیز تمایل ادارات دولتی به فرهنگ سازی در زمینه آب
خروجی های کلیدی:
- فرهنگ سازی استفاده از تجهیزات کاهنده برای تمام اقشار جامعه به خصوص کارمندان دولتی
- نمایش مملوس استفاده از کاهنده های مصرف در ذهن مصرف کننده
- اشتغال پایدار 32 نفر به صورت مستقیم و 700 نفر به صورت غیر مستقیم
- حمایت از تولید ملی و در نتیجه رونق تولدی
گروه: شرب
تاریخ ثبت : 25 شهریور 1399
پشتیبانی گروه دیبا
186