راه اندازی مرکز استانی مپرا در زنجان
استانی شدن مرکز ارتباطات مردمی 122 آب و فاضلاب استان زنجان و پیرو آن جلوگیری از اتلاف وقت...
استانی شدن مرکز ارتباطات مردمی 122 آب و فاضلاب استان زنجان و پیرو آن جلوگیری از اتلاف وقت در اعلام حوادث در شهرهای این استان و پیرو آن هدر رفت آب در حوادث آب، نصب جی پی اس بر روی خودرو های حوادث شهری استان جهت رصد آنها بابت حضور در نقطه حادثه وسایر موراد، نصب سیستم تله متری 8 شهر از مجموع 21 شهر این استان جهت کنترل فشار شبکه و تنظیم سطح مخازن و پیرو آن جلوگیری از سرریز و یا خالی شدن مخازن در 2 سال اخیر، نصب سیستم کنترل فشار آنلاین برای 3 شهر بزرگ استان و نتیجه آن کاهش 16درصدی حوادث شش ماه دوم سال 97 نسبت به مدت مشابه، به نصب نرم افزار client امکان اخذ گزارشات لحظه ای از تماسهای ورودی مشترکین محترم در سامانه ارتباطات مردمی 122استان زنجان،لینک سامانه ثبت حوادث با سامانه سپتا شرکت آب و فاضلاب مهندسی کشور.
اجزای اصلی طرح:
- راه اندازی مرکز استانی مپرا
خروجی های کلیدی:
- هماهنگی استانی جهت بهره برداری منابع تولید ، مخازن ، خطوط انتقال و شبکه توزیع
آثار طرح در سازگاری با کم آبی |
|
کاهش برداشت از منابع آب آبی |
|
کاهش مصرف آب سبز |
|
کاهش مصرف آب آبی |
|
کاهش آلودگی آب |
|
افزایش بهره وری |
* |
نام استان: زنجان |
محل اجرای طرح: زنجان |
اثر حجمی سالانه (متر مکعب): |
هزینه اجرای طرح (میلیون ریال): 2500 |
بازه زمانی اجرای طرح: 1394-1397 |
کارفرما: آب و فاضلاب شهری زنجان |
نام و نام خانوادگی تکمیل کننده فرم:
سید اکبر هاشمی
موقعیت شغلی: مدیر مپرا
تاریخ: 11/03/98
گروه: شرب شهری